مرکز تعمیر هارد
اشتراک گذاری
تماس با ما

تجهیزات تعمیر هارد

تعمیر هارد ۱۵ آبان ۱۴۰۰
مرکز تعمیر هارد ، بصورت 100 درصد تخصصی و با بهره گیری از بروزترین تجهیزات مخصوص تعمیر هارد تحت نظر کارشناسان مجرب انجام میپذیرد. مرکز تعمیر هارد ایران، برای دستیابی به موفقیت بالای 90 درصد در تعمیرات خود از روش های خاص و نوین خود بهره می‌گیرد.
  • موضوع: تجهیزات تعمیر هارد
  • مناسب برای: هارد خراب
  • نوع حافظه: تمام مدل های هارد
  • شرکت: مرکز تعمیر هارد ایران
انواع تعمیر هارد و نحوه انجام کار
تعمیر نرم افزاری هارد
تعمیرات نرم افزاری هارد، وابسته به نوع آسیب، نیازمند استفاده از برنامه های تخصصی مخصوص دارای لایسنس بوده، و به هیچ وجه نرم افزار های دانلودی نمیتواند کمکی به رفع مشکل نماید.بلکه استفاده از این نرم افزار ها باعث به هم ریختگی بیشتر درون هارد می‌شود.
تعمیر سخت افزاری هارد
تعمیرات هارد سخت افزاری، نسبت به تعمیرات نرم افزاری به تخصص و تجهیزات حرفه‌ای بیشتری نیاز دارد. محیط کلین روم یا اتاق پاک از ملزومات تعمیر سخت افزاری است. همچنین اقدام به تعمیر توسط محیط های غیرتخصصی بیشترین عامل از بین رفتن همیشگی هارد است
نحوه عیب یابی مشکل هارد
هارد دیسک های اینترنال و اکسترنال به دلایل متعددی می توانند با مشکل مواجه شده و کارایی خود را از دست بدهند. توجه داشته باشید که عیب یابی و تشخیص درست مشکل هارد بسیار حائز اهمیت است.

چرا که در صورت تشخیص اشتباه مشکل و خرابی هارد تشدید شده و فشار آوردن به هارد دیسک برای رفع مشکل می ‌تواند هارد شما را برای همیشه از بین ببرد. توجه داشته باشید که در صورت وجود اطلاعات مهم درون هارد ، تشخیص اشتباه می تواند باعث پاک شدن همیشگی اطلاعات شما شود.

مرکز تعمیر هارد ایران در تمامی روزهای هفته و در ۲۴ ساعت شبانه روز
به صورت تلفنی به شما مشاوره رایگان ارائه می دهد.
همچنین در صورت نیاز به بررسی بیشتر مرکز هارد ایران مشکل هارد شما را مشخص میکند.
با استفاده از این امکانات رایگان حداقل می توانید
مشکل واقعی هارد خود را پیدا کرده و اقدام به تعمیر هارد خود نمایید.
با این تجهیزات بیشتر آشنا شوید
اطلاعات