مرکز تعمیر هارد
اشتراک گذاری
تماس با ما

ریکاوری لپتاپ

به پایین اسکرول کنید

ریکاوری هارد لپ تاپ

۶ خرداد ۱۴۰۰دسته‌بندی: ریکاوری هارد لپ تاپ
ریکاوری هارد لپ تاپ

بازیابی اطلاعات برای لپ‌تاپ‌ها از هر برند یا مدل

ما در سالهای گذشته در بازیابی  اطلاعات لپ‌تاپ پیشرو بوده‌ایم. در این مدت، مهندسان ما میلیاردها فایل را از لپ‌تاپ‌ها و نوت‌بوک‌های مختلف بازیابی کرده‌اند. ما دهه‌ها تجربه در زمینه درایوهای حالت جامد (SSD) و حتی هارد دیسک (HDD) در کامپیوترهای قدیمی‌تر داریم. تیم ما می‌تواند  اطلاعات از دست رفته را بدون توجه به آسیب، نقص یا دستگاه بازیابی کند. به معتبرترین خدمات در صنعت بازیابی اطلاعات حیاتی لپ‌تاپ خود اعتماد کنید.

چگونه اطلاعات را از لپ‌تاپ بازیابی کنیم؟

لپ‌تاپ‌ها به دلیل راحتی و هزینه‌شان به محبوب‌ترین رایانه‌های شخصی تبدیل شده‌اند. با این حال، طراحی فشرده، سبک و استفاده قابل‌حمل آنها می‌تواند بازیابی  اطلاعات را سخت‌تر کند. اولاً، لپ‌تاپ‌ها به دلیل افتادن یا تماس با مایعات و سایر مواد بیشتر در معرض آسیب شدید هستند. آنها همچنین به دلیل محدودیت‌های فضا مستعد گرمای بیش از حد هستند. قطعات کوچک‌تر که جایگزینی آنها غیرممکن است ممکن است خراب شوند و منجر به از دست دادن ناگهانی  اطلاعات شوند.

برگرداندن  اطلاعات از دست رفته در یک لپ‌تاپ خراب نیاز به رویکرد منحصر به فردی دارد که بر اساس نوع خرابی خاص باشد. ما ابزارها و تکنیک‌های خاصی داریم تا فایل‌ها را در پیچیده‌ترین موارد بازیابی کنیم. مهم نیست که لپ‌تاپ شما در آتش‌سوزی گرفتار شده، در آب غوطه‌ور شده یا دچار خرابی فایل شده باشد.

لابراتوار پیشرفته ما، نرم‌افزارهای پیشرفته و مجموعه‌ای از هارد های معادل یا قطعات دیگر هارد لپتاپ هستند. این تجهیزات به ما امکان می‌دهد  اطلاعات را از لپ‌تاپ‌هایی بازیابی کنیم که دیگر شرکت‌ها قادر به انجام آن نیستند.

آیا لپ‌تاپ مدرنی دارید که دارای رمزنگاری داخلی است؟

نگران نباشید. ما بازیابی  اطلاعات رمزگذاری‌شده را نیز انجام می‌دهیم. روش‌های ما می‌توانند  اطلاعات را از رایانه‌هایی با رمزنگاری کامل هارد یا حجم‌های کدگذاری شده بازیابی کنند. حتی آنهایی که از طریق ماژول پلتفرم اعتماد (TPM) ایمن شده‌اند.

برای آشنایی با چگونگی بازیابی فایل‌ها از یک لپ‌تاپ مرده، به صورت 24 ساعته با ما تماس بگیرید.

بازیابی اطلاعات مک‌بوک

ما در بازیابی  اطلاعات مک تخصص داریم، از جمله مواردی که شامل نوت‌بوک‌های پرفروش اپل است. تکنسین‌های ما با گواهی ACMT در تمامی مدلهای محصولات اپل مهارت دارند. ما هر قطعه از سخت‌افزار مک‌بوک، مانند چیپ‌های سری M و ماژول‌های SSD یکپارچه آن را در اختیار داریم. مهندسان مجرب ما تمام نسخه‌های macOS، APFS و HFS+ را برای رفع خطاهای نرم افزاری می‌شناسند. به عنوان یک شرکت مجاز، ما به قطعات، دانش و ابزارهای معتبر دسترسی داریم. این منابع به ما امکان می‌دهد تا بهترین نتایج را در مک‌بوک پرو و ایر ارائه دهیم و احتمال موفقیت در ریکاوری اطلاعات را افزایش دهیم.

بازیابی اطلاعات لنوو

به عنوان متخصصان لنوو، ما با تمام مدل‌های لپ‌تاپ آنها کار کرده‌ایم. چه لپ‌تاپ پرچمدار ThinkPad لنوو، 2 در 1 Yoga یا لپ‌تاپ بازی Legion آنها باشد، تیم ما آماده است تا در ریکاوری اطلاعات به شما کمک کند. ما با SSDهای لحیم‌شده در برخی لپ‌تاپ‌های لنوو و هر هارد ثالثی آشنا هستیم. بدون توجه به آسیب یا دستگاه ذخیره‌سازی، کارکنان ما می‌توانند فایل‌های از دست‌رفته را از رایانه لنوو شما بازیابی کرده و میزان خرابی را کاهش دهند.

بازیابی اطلاعات HP

متخصصان ما می‌توانند  اطلاعات را از هر مدلی در خانواده بزرگ لپ‌تاپ‌های HP بازیابی کنند. ما حتی می‌توانیم با از دست دادن  اطلاعات در محصولات متوقف‌شده HP مقابله کنیم. اگر دستگاه شما دچار آسیب فیزیکی شده باشد، کارشناسان ما می‌توانند آن را به حالت عملکردی بازگردانده و  اطلاعات ذخیره‌شده را استخراج کنند. آیا لپ‌تاپ شما با مشکلات نرم افزاری مواجه شده است؟ ما ابزارها و تکنیک‌هایی داریم تا فایل‌های خراب را تعمیر کرده و شما را به اطلاعات مهم تان برسانیم.

بازیابی  اطلاعات دل

ما در طول دهه گذشته هر نوع خرابی را دیده‌ایم. بنابراین، مهندسان باتجربه ما آماده بازیابی  اطلاعات در تمام مدلهای لپ‌تاپ دل هستند. ما سخت‌افزار و نرم‌افزارهایی داریم تا فایل‌ها را در موارد آسیب شدید یا خطاهای نرم افزاری در تمامی مدل‌های دل بازیابی کنیم. این گواهی بر دانش ما از مشخصات هر مدل دل است. هنگامی که ما را انتخاب می‌کنید، خدماتی متناسب با لپتاپ دل خود دریافت می‌کنید.

بازیابی اطلاعات لپ‌تاپ با گواهی

ما با بزرگترین برندهای لپ‌تاپ و شرکت‌های ذخیره‌سازی همکاری می‌کنیم تا بهترین خدمات ممکن را ارائه دهیم. این همکاری‌ها تعهد ما به مشتریان را نشان می‌دهند. در اکثر موارد، کار ما گارانتی‌ها را باطل نمی‌کند. بدون توجه به مشکل، کارشناسان بازیابی  اطلاعات SSD ما می‌توانند آن را حل کنند.

2 دیدگاه برای “ریکاوری هارد لپ تاپ
  • علی

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

  • راستچین

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

© کپی رایت 2024، تمامی حقوق محفوظ است.  Doctorwordpress