مرکز تعمیر هارد
اشتراک گذاری
تماس با ما

ریکاوری هارد اکسترنال

به پایین اسکرول کنید

بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال

۶ خرداد ۱۴۰۰دسته‌بندی: ریکاوری هارد اکسترنال
بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال

بازیابی هارد اکسترنال توسط متخصصان مرکز تعمیر هارد

 

در یک دهه گذشته، مهندسان ماهر ما با موفقیت اطلاعات از دست رفته را از هاردهای اکسترنال آسیب‌دیده و معیوب بازیابی کرده‌اند. ما همچنان ابزارها و تکنیک‌های جدیدی را جهت بهبود نتایج ریکاوری اطلاعات هارد اکسترنال توسعه داده‌ایم زیرا هارد اکسترنال در طول زمان تکامل یافته‌اند و SSDهای قابل‌حمل بیشتر رایج شده‌اند.

 

این به ما امکان داده است تا میلیاردها فایل را از دستگاه‌های مختلف بازیابی کنیم و ما را به متخصصان معتمد در صنعت خود تبدیل کند. تیم ما در مرکز تعمیر هارد دهه‌ها تجربه دارد و هر نوع خرابی هارد را بررسی و رفع مشکل نموده ایم. از تضمین "بدون اطلاعات، بدون هزینه بازیابی" ما بهره‌مند شوید و همین امروز با ما تماس بگیرید.

ریکاوری هارد اکسترنال

خدمات بازیابی اطلاعات برای هر هارد اکسترنال

متخصصان ما دارای سخت‌افزار و نرم‌افزارهای تخصصی برای رسیدگی به هاردهای اکسترنال خراب از هر برندی هستند. ما در طی سالیان گذشته تمام سناریوهای از دست دادن اطلاعات مربوط به این دستگاه‌ها را حل کرده‌ایم. تکنسین‌های ما به دیسک‌های آسیب‌دیده در اثر سقوط و حذف تصادفی اطلاعات رسیدگی کرده‌اند. این بدان معناست که ما ابزارها، قطعات جایگزین و یک کلین‌روم کلاس 10 ISO 4 برای کمک به تعمیر هارد را داریم. اگر هارد شما کار می‌کند اما فایل‌ها مفقود شده‌اند، ما می‌توانیم از روش‌های پیشرفته بازیابی برای پیدا کردن و بازیابی اطلاعات حذف‌شده استفاده کنیم. بدون توجه به مشکل، ما می‌توانیم اطلاعات را از دستگاه شما ریکاوری کنیم، همانطور که با نرخ موفقیت 96 درصدی ما ثابت شده است.

 

همکاری با بهترین شرکت‌های ذخیره‌سازی

ما با بسیاری از شرکت‌های ذخیره‌سازی اطلاعات همکاری داریم. همچنین در سالهای گذشته مرکز تعمیر هارد با بسیاری از نهادها، سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی همکاری داشته است. در بسیاری از موارد، خدمات ما حتی ضمانت و گارانتی هارد شما را باطل نمی‌کند. سازمان ها و وزارتخانه های کشور به فرآیند اثبات‌شده و ایمن ما اعتماد دارند چراکه در چالش‌برانگیزترین شرایط بهترین نتایج را ارائه داده ایم. بدون توجه به نوع اطلاعات، حجم، سیستم فایل یا نوع خرابی. در اینجا تمامی مدل های هارد اکسترنال قابل تعمیر میباشد.

 

بازیابی اطلاعات SSD اکسترنال

تجربه گسترده ما با ذخیره‌سازی فلش NAND ما را آماده کرده است تا به عنوان کاربران بیشتری SSDها را به جای HDDها برای دستگاه‌های اکسترنال انتخاب کنند. در حالی که SSDها عملکرد و مقاومت بهتری نسبت به هارد ها ارائه می‌دهند، حوادث از دست دادن اطلاعات اغلب پیچیده‌تر هستند. با این حال، SSDها ما را متوقف نمی‌کنند. ما دارای یک آرشیو بزرگ از کنترلرهای SSD و ابزار آلات پیشرفته برای مواردی با آسیب فیزیکی هستیم. ما همچنین نرم‌افزارهای پیشرفته‌ای داریم که دسترسی سطح پایین به فریمور و اطلاعات ذخیره‌شده دستگاه را فراهم می‌کنند. این ابزارها به مهندسان ما اجازه می‌دهند تا بازیابی‌های گسترده‌ای روی SSDهای اکسترنال انجام دهند.

2 دیدگاه برای “بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال
  • علی

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

  • راستچین

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

© کپی رایت 2024، تمامی حقوق محفوظ است.  Doctorwordpress