مرکز تعمیر هارد
اشتراک گذاری
تماس با ما

ریکاوری فلش

به پایین اسکرول کنید

ریکاوری فلش

۶ خرداد ۱۴۰۰دسته‌بندی: ریکاوری فلش
Untitled design (35)
Untitled design (33)
Untitled design (32)

بازیابی اطلاعات فلش USB

در سالیان گذشته ، ما راه‌حل‌های قابل اعتمادی برای بازیابی فلش درایوها ارائه داده‌ایم. در این مدت، مهندسان ماهر ما میلیون‌ها فایل ضروری را از فلش درایوهای آسیب‌دیده و معیوب بازیابی کرده‌اند. ما دارای سخت‌افزار و نرم‌افزارهای تخصصی برای بازیابی اطلاعات از این دستگاه‌ها، بدون توجه به نوع خرابی، مدل یا سیستم فایل هستیم. تجربه و تخصص ما در زمینه ذخیره‌سازی فلش و کنترلرها می‌تواند تفاوت ایجاد کند. به کارشناسانی که دارای نرخ موفقیت 96 درصد و تضمین "بدون اطلاعات، بدون هزینه بازیابی" هستند، اعتماد کنید تا در مواقع از دست دادن ناگهانی اطلاعات به شما کمک کنند.

تعمیر و بازیابی فلش درایو

در حالی که تعمیر فلش درایو پیچیده است، برای بازیابی موفقیت‌آمیز اطلاعات حیاتی می‌باشد. این تعمیرات می‌توانند مشکلات اتصال، قطعات معیوب روی برد مدار و فایل‌های به شدت آسیب‌دیده را برطرف کنند. ما ابزارها و تکنیک‌های سفارشی داریم تا هر یک از این وضعیت‌ها را حل کنیم و اطلاعات مهم شما را نجات دهیم. دستگاههای خاص به ما این امکان را می‌دهند که تعمیرات سطح برد را در سطح میکروسکوپی انجام دهیم.

تیم ما همچنین می‌تواند اطلاعات خام یا فایل‌های رمزگذاری‌شده را از فلش درایو بازیابی کند. علاوه بر این، ما مجموعه‌ای از کنترلرهای فلش را در آزمایشگاه‌های خود نگهداری می‌کنیم. این کتابخانه به ما امکان می‌دهد با فلش درایوها، بدون توجه به طراحی سلولی آنها، کار کنیم.

  • خرابی‌هایی که می‌توانیم تعمیر کنیم:
  • کانکتورهای خم‌شده
  • الکترونیک‌های خراب
  • فریمور آسیب‌دیده
  • خرابی فایل
  • بدافزار یا ویروس

چگونه فلش درایو USB را بازیابی کنیم

فلش درایوهایی که دچار آسیب فیزیکی شده‌اند نیاز به یک سرویس حرفه‌ای بازیابی دارند. با این حال، نرم‌افزار بازیابی اطلاعات می‌تواند اغلب موارد مربوط به حذف تصادفی و فرمت را حل کند. ما برنامه ریکاوری اطلاعات مخصوص خود را برای معکوس کردن سریع این سناریوهای از دست دادن اطلاعات و بازیابی فایل‌های حذف‌شده توسعه داده‌ایم. این ابزار کاربرپسند فلش درایو را برای یافتن نشانه‌های اطلاعات اسکن می‌کند و آنها را در یک پوشه جدید ذخیره می‌کند.

3 دیدگاه برای “ریکاوری فلش
  • علی

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

  • راستچین

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

  • سارا

    تست

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

© کپی رایت 2024، تمامی حقوق محفوظ است.  Doctorwordpress