مرکز تعمیر هارد
اشتراک گذاری
تماس با ما

تعمیر DVR

به پایین اسکرول کنید

بازیابی فیلم دوربین مداربسته

۶ خرداد ۱۴۰۰دسته‌بندی: ریکاوری DVR
بازیابی فیلم دوربین مداربسته

بازیابی ویدیو DVR

ما در مرکز تعمیر هارد به عنوان بخشی از خدمات برجسته‌مان ، خدمات بازیابی اطلاعات امن و بازیابی حرفه‌ای ویدیوهای DVR/CCTV را ارائه می‌دهیم. این خدمات در تحقیقات جایی که سیستم‌های نظارت امنیتی مورد بررسی قرار می‌گیرند، برای مثال، جهت جمع‌آوری شواهد از یک جرم، رفتار نامناسب یا بررسی وقایعی که منجر به یک حادثه شده‌اند، ضروری است.

 

علل از دست رفتن ویدیو DVR

چندین وضعیت ممکن است منجر به از دست رفتن ویدیوهای CCTV/DVR شود که شامل موارد زیر است:

  • خرابی مکانیکی هارد دیسک ضبط‌کننده
  • آسیب به فریمور هارد دیسک
  • تمام شدن فضای ذخیره‌سازی DVR
  • فرمت کردن یا خرابی دیسک
  • حذف تصادفی فیلم
  • مخاطرات محیطی مانند آتش‌سوزی، رطوبت، گرد و غبار یا تماس با مواد شیمیایی
  • قطعی برق

مرکز تعمیر هارد سال‌ها تجربه در بازیابی فیلم‌های DVR از دست رفته به دلیل این یا سایر شرایط دارد.

 

 نحوه ذخیره‌سازی ضبط‌های DVR

بدون مداخله، ضبط‌کننده‌های ویدیو دیجیتال فقط تا زمانی که فضای ذخیره‌سازی باقی‌مانده تمام شود، ویدیو را ذخیره می‌کنند. حفظ یا بازیابی ویدیوی یک فرد یا رویداد ممکن است یک فرصت محدود باشد که اگر از دست برود، گزینه‌های قانونی بعدی را منتفی می‌کند.

ضبط‌کننده‌های ویدیو دیجیتال مدرن معمولاً فیلم‌ها را روی هارد دیسک‌های تکی یا آرایه‌های RAID ذخیره می‌کنند، هر دو مورد که خدمات بازیابی اطلاعات امن در موارد بازیابی اطلاعات سیستم‌های رایانه‌ای ماهر است. با این حال، فرمت فیلم DVR با آنچه که توسط برنامه‌های معمولی PC یا سیستم‌عامل‌ها تولید می‌شود، بسیار متفاوت است.

 

از آنجا که فرمت ضبط DVR تخصصی، اغلب اختصاصی و بهینه‌سازی شده برای یک هدف خاص است، تجزیه و تحلیل و بازیابی اطلاعات آن به سادگی اتصال هارد دیسک به یک PC و پخش ویدیو نیست. یک مشکل این است که متادیتای مرتبط با فیلم به صورت مستقیم در فواصل زمانی درج می‌شود که در فرمت‌های ویدیویی PC رخ نمی‌دهد.

 

مالتی‌پلکسینگ ویدیو

یک مشکل اضافی این است که اکثر سیستم‌های امنیتی از دوربین‌های متعدد در مکان‌های مختلف استفاده می‌کنند و هر جریان ویدیو به یک هارد دیسک یا آرایه RAID هدایت می‌شود. این مالتی‌پلکسینگ ویدیو برای کاهش کارکرد شدید هارد استفاده می‌شود. این بدان معناست که دیدهای متعدد درهم آمیخته شده‌اند که مشاهده کل جریان را بسیار دشوار می‌سازد زیرا به سرعت بین دیدهای دوربین تغییر می‌کند.

 

 فرآیند بازیابی DVR و دوربین مداربسته

مرکز تعمیر هارد چندین تکنیک و ابزار پیشرفته را در مجموعه بازیابی DVR خود بسته به وضعیت به کار می‌گیرد. ممکن است ابتدا از ضبط‌کننده DVR اصلی استفاده کنیم، اما اگر آسیب نرم افزاری وجود داشته باشد، باید به تجزیه و تحلیل مستقیم اطلاعات خام دیسک بپردازیم.

 

نرم‌افزارهای تخصصی به کپی‌های اطلاعات DVR اعمال می‌شود تا جریان‌های ویدیویی جداگانه را بسازد و در عین حال متادیتا را حذف کند، به طوری که یک توالی کامل از هر دوربین تولید شود. در مواردی که فیلم مورد نظر حذف یا خراب شده است، کارشناسان بازیابی اطلاعات ما تکنیک‌های اضافی را برای بازگرداندن آن فیلم قبل از جدا کردن جریان‌ها اعمال می‌کنند.

 

 تجهیزات و فرمت‌های DVR که ما پردازش می‌کنیم

لابراتوار بازیابی ما می‌توانند ویدیو را از تمام برندهای اصلی تجهیزات DVR از جمله BlueIris، Ispy، Zoneminder، Lorex، JVC، Q-See، Hikvision، Zmodo و سایرین بازیابی کنند. ما همچنین هر فرمتی از فیلم DVR را پردازش می‌کنیم از جمله اما نه محدود به MPEG-2 .mpg، MPEG-2 .TS، MPEG-4 Part 2، H.264، ویدیوهای VOB و تصاویر ISO.

 

 امکانات بازیابی پیشرفته

مانند همه خدمات بازیابی اطلاعات تایید شده ما، بازیابی DVR/CCTV در خدمات بازیابی اطلاعات امن می‌تواند از اتاق‌های تمیز کلاس 10 ISO 4 ما بهره‌مند شود در حالی که محرمانگی و امنیت کامل ویدیو DVR را تضمین می‌کند، به لطف انطباق ما با استانداردهای امنیتی SSAE 18 SOC 1 Type II، SOC 2 Type I و SOC 3. اطلاعات فقط از طریق شبکه‌های رمزگذاری شده SSAE 18 عبور می‌کنند و ما به استانداردهای برجسته حفاظت از اطلاعات شخصی مانند EU-US Privacy Shield و PCI-DSS پایبند هستیم.

2 دیدگاه برای “بازیابی فیلم دوربین مداربسته
  • علی

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

  • راستچین

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

© کپی رایت 2024، تمامی حقوق محفوظ است.  Doctorwordpress